31 May 2009

exam lagi...30 mei 2009

exam kali ni aku cam ok sket...untuk jawatan juruteknik, kat dewan smk dato' razali (dulu smk bandar)...study sakan aku mlm td, tido pkul 4am...wuwuuu..pape pn, thanks mizie sbb bg aku pinjam nota sejarah...mmg nota dia bgus n menarik, mengalahkan nota aku msa skolh dlu..hihii..hampa jgak ar aku sbb soalan bab2 civil xde pn, penat stdy...! soalan sush ar jgak....kali ni soalan maths da bertmbah jdi 20..yeayyy! yg memohon kali ni 2ribu, lepas di tapis 127 org layak exam termasuk aku..huhuu.

lps exam, aku g lepak rmah gg...ngtuk gler, smpai tertido kat katil gg...gg lak bz chat ngan kwn dia ms kat U, awad nama dia..

ptg lak, kami ke tmn.budaya...tgk raptai utk festival tarian zon timur..antara trg, kelantan n pahang...bg aku, trg paling beshhh...pertandingan tu berlangsung mlm td,lupe lak nak tny gg sape yg dpt gelaran juara zon timur...hihii..

2 comments:

mizie's life said...

hah cmne dah dpt result exam tu blom...?

LaiLa isabeLLa said...

blom..ntah lerr...