23 May 2009

exam...23 Mei 2009

fuhhh.....arini aku ada exam utk jwtn pmbntu tadbir, di dewan SMK Sultan Ahmad..xpenah di buat oleh jabatan lain utk jwatan ni ada exam...tp telah di buat oleh Majlis Bandaraya Kuala Terengganu (MBKT)..aku tiba di dewan kul 9.45 am..rupa-rupanya da ada 1sesi yg tgh exam kat dewan..aku trus g dftar kt tepi dewan, kna isi borang...sempat jgak sembang ngan diorang...permohonan 4000 org, lps di tapis hanya 400 org lyak mnduduki exam arini termasuk aku..hehee...n yg paling menggugat kesabran aku, exam kul 10.00 am akan di tunda ke pkul 11.00 am..ntah pape arhhh pengurusan diorng...! spatutnya inform ler awl2...ni nak kna tggu lg...aarrrggghhh...!!

lps exam...destinasi sterusnya ke rumh kwn aku, gg...ptg ni kami nak gi tgk show dak2 aseni kat tmn budaya, TER...

2 comments:

-sha- said...

hi hannahmontana..slalu ke tgk show bdak2 aseni??

LaiLa isabeLLa said...

slalu ar jgak...ptg sabtu bru ni dirng ada training kat TER...nape ek??awk join dak2 aseni ke?