01 July 2009

1st anniversary TAS 5466

arini aku renew insurans n roadtax motor kesayangan aku,Ego S je....last2 dapat jgak aku memiliki scooter sendiri yg merupakan harta pertama yg aku miliki selepas hampir setahun kerja (lama tuuu)...hihii...sonok sbb aku mmg dari zaman sekolah lg mmg minat giler ngan scooter...parents aku kureng minat scooter sbb manja+cerewet katanya...so,terpaksalah aku usaha sendiri utk memiliki scooter tersebut...bg aku x ler cerewet sgt,cukup k/m kena laa g servis...mcm kenderaan lain jgak...pic aku x sempat nk upload lg,bz...nak sambung keje...

12 comments:

mizie's life said...

wah beshnyaa...

hannahmontana said...

bese je...ketinggaln zaman da ni..hihii

namaku bio-nik said...

wah3..tahniah hanna.pasni ni leh r nik pinjm scoot hannah ork..hehehe

hannahmontana said...

bley2...hihii..

mizie's life said...

nk pinjam jugak...

hannahmontana said...

bt pe pinjam scooter,TAR kn da ada...

mizie's life said...

hahaha...sumtimes bosan jgk bwk yg tu...esp selagi x fully mod...hehe

hannahmontana said...

hihihiii...coming soon..!!

mizie's life said...

coming soon..??? wahh...xsabar btol...

hannahmontana said...

TAR awk laa...myv sya dh full accessory,cuma nak kena tukar sport rim bru jer...hihii..

mizie's life said...

haha...TAR ke..? modalx cukup lagi...hehe...

hannahmontana said...

ye laa tuu...nnt mesti gempaq....mengalahkan ***** yep..hahhaaa