06 July 2009

aku tak percaya cinta

By Liyana Jasmay

hey hey hey hey
aku tak percaya cinta
aku tak percaya cinta
aku tak percaya
C I N T A

namaku tak perlu di sebutkan
dari suara pasti kau kenalku
rupaku tak payah dibayangkan
memang kau tak rugi bertemuku

ku selalu lihat dari jauh
kutahu kau pun rasa sesuatu
bila kau perlu diriku tiada
biar menjadi misteri hidupmu


aku tak pernah fikirkan cinta
sekadar mengusik kamu
biarlah cinta yang datang padaku
aku tak percaya

aku tahu kau ingin bercinta
janganlah cepat jatuh cinta
berkawan dahulu baru ceritanya sempurna

hey hey hey hey

memang benar kau jadi rebutan
ramai gadis yang terpikat denganmu
tapi aku beza dari semua
bukan aku menjual mahal

kerana ku cukup semua
hanya tiada hmmm teman lelaki
sekadar sekadar cuci mata
melihat lelaki seperti kamu

aku tak pernah fikirkan cinta
sekadar mengusik kamu
biarlah cinta yang datang padaku
aku tak percaya

aku tahu kau ingin bercinta
janganlah cepat jatuh cinta
berkawan dahulu baru ceritanya sempurna
hey hey hey hey
aku tak percaya cinta
aku tak percaya cinta
aku tak percaya CINTA
baru semalam aku bermimpi bertemu kamu
peliknya rasa lantas kutersedar
aku tak percaya
~ ** ~

16 comments:

mizie's life said...

wahh saper amek gambar tu...

hannahmontana said...

adik...hihii

mizie's life said...

ohooo patutlaaa nampak bkn duk kt driver...haha

hannahmontana said...

hahaa...bese laa,adik gatal sbb lama x drive...so,bg dia pluang drive...i kat tepi je laa...bg arahan je nak g mne2..hihii...

mizie's life said...

awak percaya cinta tak..?

mizie's life said...

best jgk ader driver kan...

hannahmontana said...

tak..

hannahmontana said...

busan jgak kdg2 sbb da bese drive sndri...adik lak jnis slow2+takot2,mebi sbb bru lg bley drive..hihii.

mizie's life said...

hehehe...tu ar..bler da salu sgt drive,jd malas jgk kan...esp klu nk drive short distance...bosan..hehe

hannahmontana said...

yeZzzaa..hihii..

mizie's life said...

bler nk g round malaysia...?? hehe...

hannahmontana said...
This comment has been removed by the author.
hannahmontana said...

kalau dapat Subaru Impreza sebijik bley ar gi round Mlysia...hahaa...nak join ker..?

mizie's life said...

wohohoho...mestilaa nak ikot...saper yg nk bagi subaru impreza tu..hehe

hannahmontana said...

beli sndri laa...hahaaa

hannahmontana said...

i like diz song...aku tak percaya cinta..!!