14 June 2009

akhirnya...


14 Jun 2009...sekolh 'beroperasi' semula hari ini seperti biasa setelah 2 mggu bercuti...adik bongsu aku, MIE kembali ke asrama mlm td...aku antor pkul 8.30 p.m...sepatutnya kna tiba di asrama b4 6.00 p.m...tp di sebabkan cuti terlalu lama, dia cam 'liat' sket nop balik hostel...dari petang tangguh ke mlm hari...mak aku senyum jer,no komen...hahahaaa...

kenduri kawen pn da berakhir ptg semlm...sepanjang 2mggu ni,bley dikatakan tiap2 ari ada kenduri kawen..sonok tgk kwn2 da kawen...berseri2....pakaian n hiasan lak cantik2...mmg menarik....! sebok jadi pengantin baru, sempat lg diorng tny aku biler nak kawen...ni lar soalan paling glemer di musim kenduri kawen...hehee...aku pn jwb...aku muda lg ar,baru 23..xready lg bab2 kawen ni..pape pom,muda hanya skali...gunakan sebaik mungkin...so,kite enjoy...!! ulalaa...aku n adik (JAA) otw ke rumah k.zai saloon..

11 comments:

namaku bio-nik said...

kita enjoyyyyyyyyyyy....hahaha

gjiEsaLim said...

pah ceroh mu enjoyy..
hahaha..
enjoy2 mu round pata batu buruk ah tu..
wakakaka...beh wehh duk sini...cam xboh balik je...hahaha

hannahmontana said...

memang doh....hdup kna enjoy...hahahaaa...
aku mls ar nop jdi lara mcm mu....hahahaa...
support ah aku gi tioman..aku xpenah g pulau lg,xcept p.langkawi je slalu g..huhuu....

mizie's life said...

idup mmg kna enjoy...problem macamana teruk skalipun mst ader jalan penyelesaian...yang penting, HADAPI DENGAN SENYUMAN...

hannahmontana said...

haarr..btol tuu...ulalaalaaa...

mizie's life said...

tapi kadang2 mmg life ney bosan kan...

hannahmontana said...

emm,mmg bosan...tp wat doptau je laa...hihii..

mizie's life said...

hehehe...okay ape wat2 doptau...hihihi

hannahmontana said...

sonok...mmg da bese bt...hahahaaa...

mizie's life said...

hahaha da biase sgt buat ek...macamana rupe org buat2 xtaw ek...hurmmm

hannahmontana said...

ada laaa...hihii...