29 June 2009

aqiss cayang


mlm td lepak ngan aqiss a.k.a nur erina balqis iaitu anak spupu kesayangan aku...kami berdua je kat umh sbb my parents n tokwan aqiss gi tgk org sakit...parents aqiss lop gi ekspo pertanian kat syahbandar...adik aku lak tiap2 mlm kuar melepak ngan kengkwn dia...

aku kembali ke zaman bdk2, umur 5 tahun...hihii..main pondok2...bkn bley si aqiss ni kl x layan...skali kena cubit n penampar dia mmg perrgghhh....berbisa..!!

so,aku layan je laa...aku jdi adik, dia lak jadi mama...sambil layan jgn lupe lirik...sama sebok ler dia menyanyi jgak...ulalaalaaa...

paling nakal,aqiss ni penakot...aku tunjuk cover buku angkara saka pn takot....hahahaa...aku tinggal dia sorang2 dpn tv pun takot....hahahaa...bdk2,bese laa yer....

ni pic kami yg paling cun lps tgk tv....aqiss yg makin montel....hampir2 x muat da duk dpn moto scooter aku..!! ish3...hrp2 mama dia tlg kurangkan kadar pemakanan si aqiss ni....n perbanyakkan exercise....sian dia......

2 comments:

mizie's life said...

hihi yelaa tu...

LaiLa isabeLLa said...

aqiss lg besar pd aunty...hihii