23 June 2009

khamis+jumaat+sabtu+ahad


  • hampir smggu aku x update blog...bz+xde mood+jiwa kacau-bilau...tp arini dh ok...bley la conteng2 kat blog aku yg colourful ney...melambangkn aku yg ceria+hepi sbenarnya..

xde pape yg menarik..,weekend bru ni aku join adik aku n staf2 SPR kat hotel grand.con,k.trg..refer pic di atas,aku yg paling tepi belah kiri adalah paling cun...hihii...tepi aku pn cun jgak ar,adik aku...JAA.

khamis 18 Jun 2009

  • pagi *** keje seperti biasa
  • petang *** adik call mintak tlg gi hotel amek baju kat hotel...n aku di jemput dinner bersama staf2 lain...aku on je laa...hihii...
  • malam *** 8.00 mlm stat dinner...pastu lepak2 kat batu burok...tp kesian k.aya..elergic ngan seafood agaknya,gatal2...kaoke...aku bermalam di grand.con...

jumaat 19 Jun 2009

  • pagi *** bgun tido,aku lyan novel mikhail...sementara tggu majlis penutup bagi kursus yg telah diadakn bermula slasa 17 Jun 2009..chekout kul11...pastu ke stesen bas mbkt,k.aya nak blik kg dia,k.bharu...tiket kul 2.30 ptg...sabor je laa...then gi pasar payang,tgk sutera digital+makan kuew tiaw sup...sodap...aku mmg suka sup...pkul1 gi astaka,1st time nk try bowling kat astaka...tp tutup..!! destinasi seterusnya ke batu burok,tgk pantai+bca novel mikhail...hihii
  • petang *** 2.30pm antor k.aya nek bus...bas da gerak kami pn pulang ke rumah...very2 tired,panas sgt cuaca skg...rehat2...5.00pm kuar ngan miza n timoh,wlaupn penat terpksa kuar jgak sbb miza akan bertolak esok pagi,balik k.l smula...kami lepak kat Taita...jmpe timoh mmg hilang penat,asyik melawak je...paling lawak,dia dh ceraikan bf dia...hahahaa....8.00pm majlis bersurai...
  • malam *** tlg adik packing baju,tgk jgn lupe lirik n tdo...

sabtu 20 Jun 2009

  • pagi *** bgun tido kul8,mandi,siap2...lyan novel mikhail lg...
  • petang *** pkul 5 adik aku ajk lepak batu burok...helmi,wazir n lain2 yg kebetolan ternampak kami sama sebok join kami yg cantik tapi single (CTS) ney...hihii....keje diorang bt lawak je manjang...jom kwn2 jdi single mcm kami,sonok..!!
  • malam *** smpai umah kul 8.00pm,nasib bek tok aku x dtg lg...maklum la,org tua byak sgt pantang larang...siap mndi,aku tgk jangan lupe lirik..****** n tdo.

ahad 21 Jun 2009

  • pagi *** kul10.00 am adik aku bertolak ke putrajaya....wuwuwuuu....aku lak kembali kerja seperti biasa...until today....

6 comments:

mizie's life said...

wahh da pandai buat diary ek...baguz2 ada perkembangan yg sehat...

LaiLa isabeLLa said...

hihii...xtau da nk msuk ape dlm blog ney...

mizie's life said...

hahaha...xpe buat je papepun...

gjiEsaLim said...

parokkk ngakk..
skaligus update...
hebat2...
kumpul agi byk ket cite...
nt baru leh kembo mu apdet..

LaiLa isabeLLa said...

hahaahaaa....aku ni ketandusan idea...x seterer mu mengarang....tgk ar blg aku ni xdp kemajuan pn...huhuhuuuu....

namaku bio-nik said...

ksian hannah tingal sorg2 kn
heheh..sory hannah nik bz sgt x smpt
nk usha kwn2,blog nik sndri pom
x terupdate hehehe