18 August 2009

Hariku Indahhh...!!

1st***aku dapat interview lagi,syukur...walaupun belum pasti aku akan dapat kerja tersebut. Kali ni untuk jawatan Pembantu Tadbir (Kewangan) under Suruhanjaya Perkhidmatan Negeri Terengganu (SPN), di Tingkat 7...Wisma Negeri at 8.30 am. Interview pun dah selesai so, tawakal jer laa...ada rezeki aku kat SPN, InsyaALLAH dapat...

2nd***selesai interview jam 10.00 am, aku bergegas ke Jabatan Kebajikan Masyarakat (JKM) daerah Dungun untuk menghantar dokumen tender bagi kerja2 baikpulih di JKM tersebut yang ditutup sebelum 12.00 am. Aku dah selamat masukkan dokumen tersebut ke dalam peti tender jam 11.30 am...harap2 aku dapat projek ni...!!

3rd***yang ni memang one thing yang paling happy dalam hidup aku, Julang Niaga Sdn Bhd dah dapat 1st projek from JPS Dungun iaitu Kerja2 Membekal dan Memasang Sistem Perangkap Sisa Pepejal dan Sistem Pengasing (GPT) serta kerja2 berkaitan di Saliran Utama Taman Rakyat, Dungun, Terengganu...yang bernilai RM 297,300.00 sahaja...Thanx God. Lepas setle hal2 kat JKM, aku terus ke JPS Dungun untuk menerima surat tawaran kerja tersebut...Pasni kena setle pendaftaran pekerja kat PERKESO sebab 20/08/2009 dah mula masuk site.

2 comments:

mizie's life said...

Julang Niaga tu name company awk yep

LaiLa isabeLLa said...

yep,tapi bukan sy yg bg nama tu.knpe yer..??