28 August 2009

Laila Sari

Arini daku kat rumah jer...malas nak kemana2,nak kurangkan aktiviti yang tanpa arah tujuan itu..hihii.. Pagi tadi cuci kereta,dah berkilat2 nooo...then tido,petang lak layan astro ria,Laila Sari...yang merupakan sebuah telefilem fiksyen fantasi tentang seorang puteri kayangan iaitu Puteri Laila lakonan Liyana Jasmay yang terbuang terpaksa turun ke bumi untuk untuk mencari cinta sejatinya iaitu Iwan,lakonan Erry Putra. Menarik jugak sebab aku memang minat Liyana Jasmay...citer dia pn tak ler meleret2 sangat dengan kisah cinta jep..abes kul 7..siap2 untuk berbuka puasa,petang tadi aku makan mee goreng mak aku kacau sendiri..alhamdulillah,kenyang..


8 comments:

mizie's life said...

hehe...bes ek laila sari tu..?

hannahmontana said...

bes ar jugak..hihii

mizie's life said...

ooo...awak,skrg sy ikut tgk Legasi 43 Karat plak kat Samarinda TV3...bes jgk citer tu...nape lame snyap ney...

hannahmontana said...

ooo,ye ke.sya bz sket akhir2 ni..

mizie's life said...

xpelaa..teruskanlah...

hannahmontana said...

awk,broadband sya problem:(

mizie's life said...

haaa xbayar bil arh tu...

hannahmontana said...

tak...xde kaitan pn dgn bil...